czwartek, 17 sierpnia 2017

ANSWEAR X LEVI'S


 

Dzień dobry! Powiem Wam szczerze, ze T-shirtów Levis widziałam już tysiąc osiem, najczęściej zestawionymi z jeansami i sportowym obuwiem, co oczywiście jest klasycznym, ale zawsze dobrym rozwiązaniem! Zainspirowana projektem na ambasadorzy.answear, stwierdziłam, że spróbuję czegoś innego, nie było ciężko... asortyment Answear jest ogromny, spodobało mi się szybko nawet więcej rzeczy od widzianych T-shirtów Levis'a czyli tysiąc dziewięć :D Haha! Do T-shirtu dobrałam spódniczkę która totalnie wpisuje się w mój gust, czyli jeansowy, podarciuch Missguided, która w tej chwili jest na answear.com przeceniona! Kurtka to zupełny przypadek, dzień przed zdjęciami, chciałam kupić bandane, żeby użyć jej do ogarnięcia fryzury, kiedy wychodziłam z domu, mama zapytała "jedziesz kupić ramoneskę?" Mówię, "jaką ramoneskę, mamo to chyba te upały Ci źle służą" OKAZAŁO SIĘ, ŻE NIE, MAMA PO PROSTU WIEDZIAŁA - JAK TO MAMY. Kurtka jest z Bershki i kosztowała 89 zł (wyprz). Już was nie zanudzam i zapraszam na zdjęcia ! Dzięki ! :*
















T-SHIRT - LEVIS - ANSWEAR.COM
SPÓDNICZKA - MISGUIDED - ANSWEAR.COM
BUTY - NEW LOOK 
OKULARY - RAY BAN
POMADKA - MAKE UP FOR EVER - AQUA ROUGE - 18

29 komentarzy:

  1. Cudne zestawienie! Fantastycznie dobrana spódnica do tego Tshirtu, a te buty! Ah! Na i fantastyczna Ramoneska. Wszystko idealnie, nawet fryzura świetnie pasuje do całego zestawienia. Zostaje tu na dłużej! Obserwuje. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty! Stylizacja super się prezentuje. Mama zawsze wszystko wie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółty to zdecydowanie Twój kolor :) Wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalna stylizacja. Pięknie wyglądasz.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A very nice blog, congratulations for your work!!!kiss
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale piękny, energetyczny żółciaczek <3 czadową masz tą ramonkę kochana- mama miała rację ! :D
    sandałki również boskie są, takie inne, niebanalne :D
    i spódnica- wciąż nie mgoę się nadziwić, jak to moda lubi zataczać koła.... gdyby rok temu ktoś mi powiedział, że jeansówki znowu wrócą do łask, chyba zabiłabym go śmiechem, a tu proszę :D
    super kochana wyglądasz !! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycam się tym zestawem, jest genialny, kurtka czaderska, a spódnicę mam niemalże identyczną:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zestawienie :) chciałam wziąć w tym udział, jednak zrezygnowałam :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku ta kurtka jest obledna! <3 Sprawdzilam na stronie Bershki, sa jeszcze dostepne! :) Chyba się na nią i ja skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jaka świetna stylizacja:) kurtka i buty mega:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my last post and please click on links there :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz bosko, a zdjęcia niczym wyjęte z magazynu modowego :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bosko, a zdjęcia niczym wyjęte z magazynu modowego :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy tak mają :D wyglądasz świetnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tej kurtce 😀 a całość pięknie się prezentuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Co by tu napisać.. po prostu MEGA! Uwielbiam te Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale mega pozytywne foteczki! A Ty wygladasz olśniewająco :*

    OdpowiedzUsuń
  19. me encanta este outfit, sobre todo tu chaqueta

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow!! Wyglądasz bosko <33 Bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny look ! Kurtka świetnie współgra z ciemnym kolorem jeansu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że lubisz żółty :) Ja nie przepadam za nim w swoich stylizacjach. Tobie bardzo pasuje ;)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  23. spódnica jest boska i ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę przestać patrzeć na te buty :)

    OdpowiedzUsuń