czwartek, 6 lipca 2017

KUDEŁKA ZNAJDUJE STARTUJE! ULUBIEŃCY ! TOP 10 !


Dzień dobry wszystkim! Od dziś mój blog nazywa się "kudełkaznajduje", ładnie ? Chciałabym wrzucać tutaj więcej moich znalezisk, wydaje mi się, że od moich secondhandowych tropów, wszystko się zaczęło, teraz mam już luksusową lupę i całą masę doświadczeń :D Od dziś jestem też na fejsie, na którego Was serdecznie zapraszam, co tydzień będę dodawać tam najświeższe znalezisko, niczym sok marchewkowy jednodniowy! Nigdy nie miałam kupy siana na nowe, markowe ubrania a teraz jestem zadowolona z tego, że potrafię,lubię i chcę znajdywać je w SH, jak myślicie, co #kudełkaznajduje ? To moje 10 ulubionych rzeczy ( oczywiście zebranych w jeden dzień, hahah żartuje, zebranych przez jakieś 100 lat) Zapraszam :)

1. Plecak TOUS  ~ plecak to całkowity przypadek, ale jest to moja ulubiona, najpraktyczniejsza i najładniejsza rzecz, kosztował około 14 zł, jest pojemny i porządnie wykonany. Czekam na Wasze opinie !

2. Kalosze HUNTER  ~ te kalosze niestety od samego początku były niedostępne, wymyśliłam sobie NO CHCIAŁABYM MIEĆ TAKIE, NA DESZCZ, TAK,TAK,TAK, ale kalosze za około 300 zł, hmm, nie najlepiej, szukałam ich, nawet mi się trafiły trzy razy, raz rozmiar 41, raz z sześcioma dziurami a raz jeden miał inny rozmiar od drugiego, z tymi nie było lepiej, ale przecięty obcas Pan szewc zreperował, kosztowały 8 zł a 10 zł kosztowała praca Pana szewca!

3. Baleriny PRADA ~ to niestety nie mój rozmiar, ale są cudne.

4. Buty DR.MARTENS ~  z doktorem było ekstra, pomyślałam sobie pewnego zimnego wieczoru, "kurcze, znudziły mi się timberlandy i emu, fajnie by było mieć dla odmiany jakieś martensy"- następnego dnia rano, czekały na mnie tam, w moim rozmiarze, takie jak chciałam! ( a, że wyszło dwie pary to już nie moja sprawka! ups ^.^ ) Cena:36 i 34 zł 

5. Torebka STELLA MCCARTNEY ~ to moje najświeższe znalezisko z tych najfajniejszych, kosztowała 12 zł, chociaż nigdy nie była na mojej wishliscie, cieszę się, że ją mam.

6. Buty ISABEL MARANT ~ tych butów niestety już nie mam, sorki za niewyraźne zdjęcie, (robione w ciemnościach) długo byłam smutną główką z powodu ich rozmiaru, próbowałam z trzema parami skarpet, ale niestety :c chlip 

7. Koszulki LACOSTE ~ mimo wszystko lubię, zwykłe, proste rzeczy, fajnie jak są dobre gatunkowo i były tanie, wszystko z tego zdjęcia to jakieś 40 zł, ostatnio lubię krokodyle, tylko pływać nie umiem :D.

8. Koszulka KENZO ~ naprawdę ją lubię, nawet nie nadążam z jej prasowaniem co widzimy niżej, kosztowała 10 zł.
9. Bezrękawnik JORDAN ~ nie jest mój, ale co tam, jest petardą ! Koszt: 20 zł.

10. Szpilki CHRISTIAN LOUBOUTIN ~ to jedna z moich pierwszych zdobycz, która mnie motywowała. 


Jeśli ktoś to czyta, to wytrwał, to koniec! Dziękuje !
 Podobało się ? Macie ochotę na poszukiwania ? :)
Która rzecz Wam się podoba a która wcale ? 
Chętnie się dowiem, pozdrawiam, buziaki ! 
Czekam na fejsie i na insta !

21 komentarzy:

  1. o tych Hunterach do reperacji to nawet w Dębicy było głośno hehe..

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! az zazdroszcze tych lupow :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, bardzo mi się podobają :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. love this post and your blog :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jakie cudeńka! ;) ja od lat chodzę po SH i jeszcze nigdy nie udało mi się znlaeźć takich dobrych marek i w takim idealnym stanie. W jakim mieście znajdziesz takie skarby ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeszów :) w takim razie zapraszam na łowy !

      Usuń
    2. Z chęcią wybiorę sie do Rzeszowa :-) jeżeli można spytać w których dokładnie sh sie zaopatrujesz?

      Usuń
    3. Chodzę do sieci vive profit i Tania odzież :)

      Usuń
  6. Śliczne rzeczy:) czarne szpilki cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jak ja Ci zazdroszczę!
    :O
    http://www.kaasja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomimo tego, że plecaków nie noszę to ten z TOUS bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Martensy w kropeczki skradły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zazdrosna! Bo nie mam czasu wybrac sie na łupy do sh 😤😤💙koszulka KENZO piękna ten kolor jest boski. Wszystko jak dla mnie jest mega. Może w tym tygodniu wybiorę się na małe poszukiwanie 😎😎😎

    OdpowiedzUsuń
  11. noo petarda wszystko !!! ja ani jednej takiej fajnej rzeczy nie znalazłam :( co najwyzej koszulka lacoste lub męska tommiego no dobra i jedna ysl.. ale Twoje łupy szok poprostu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko jakie cudowne łowy! :) Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ja nie mogę trafić na miejsce w którym by były takie super rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń