poniedziałek, 12 czerwca 2017

TOMMYgirl !



Cześć, cześć, w dzisiejszym wpisie ... nie ma nic z sh. WIEM, WIEM, BAAAAAARDZO DZIWNE ;D no ale niestety. Długo szukałam bluzy tomka i ... nie znalazłam :D  Ucieszona trendem starszych nadruków, marek i lat 90, postanowiłam - wróć - ZOBACZYŁAM na Zalando bluzę Tommiego i przepadłam. Niestety długo była wyprzedana, a później całkowicie zniknęła z oferty :( Może to i dobrze, bo ostatecznie udało mi się kupić ją w dobrej cenie. Oczywiście gdy już ją kupiłam, podobnych wszędzie pojawiło się 1500.W letnie dni  najchętniej noszę coś co szybko się zakłada, nie trzeba kombinować i coś do czego mogę założyć trampki, bo niestety nie lubię sandałków i mam wadę, która dodatkowo mi to utrudnia, nie za bardzo przepadam za sukienkami, chyba, że są luźne, o prostym kroju i bardziej sportowe niż kobiece. Tak więc ta jak najbardziej się nadaje, jest  jednak z grubszego materiału więc, nie będzie okej na upały. Czapka z tomka też jest z Zalando, tak jak buty,  wykorzystałam na nie bon - 20%, przed zakupami polecam Wam zawsze przeszperać wszystkie strony z aktualnymi zniżkami :) Za wszystkich którzy walczą z SESJĄ, trzymam kciuki i życzę powodzenia ! :)
 Zapraszam ! 















do zobaczenia !

27 komentarzy:

  1. So so pretty!!!!
    xx

    http://www.trendsgalleryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega! Wspaniała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia :)
    jesteś prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetna jest ta bluza z Tomka! Ja też chcę taką ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a możesz powiedzieć jaki to jest model tych butów ? <3

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę udana stylizacja, zazdroszczę opalenizny :)

    http://kaayen.blogspot.com

    Obserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza swietna, lecz z tego fasonu wole jednak koszulki! :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne dopasowanie, modnie ale z klasą. Jeśli chodzi o koszta to w jakim budżecie się zamknęłaś? Świetna stylizacja wyglądasz super! Ta długa bluza z napisem wygląda jak tunika. Ale bym ja przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje !! Bluza to znaczy sukienka kosztowała około 340 zł (ale kupiłam ją na wyprzedaży kila miesięcy temu) a buty około 250 :) (także teraz bida i piasek na obiad :D)

      Usuń
  9. Wyglądasz świetnie , super look ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza genialna, ja sam szukam czegoś większego :D
    lukaszmakeup

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ mi się bardzo podoba, to jest dokładnie to co lubię nosić!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastycznie wyglądasz:) świetną masz tą bluzę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja sztoss! Uwielbiam takie połączenia! Sportowo, na luzie, ale sexy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja nie do konca w moim stylu ale bardzo podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chyba Kocham wszystko co jest z Tommiego! ;) także oczarowałaś mnie całą stylizacją! ;)
    Obserwujemy?zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    super bucisze <3

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam tutaj chyba pierwszy raz i bardzo się cieszę! Rewelacyjne stylizacje ! :) Najnowsza bardzo przypadła mi do gustu, ja również mam w planach zakup bluzy z najnowszej kolekcji TH :) Jest tyle cudownych kolorów, że nie wiem na którą się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam firme TH. Zestaw świetnie sięu Ciebie prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, co za oryginalne buty :D świetnie wyglądają w połączeniu z tą sukienką :D

    Super post, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń