środa, 24 maja 2017

SH - Haftowana Parka


Dobry wieczór ! Pokonałam trudy i męki mojego kudłatego życia i jestem :D Dzisiaj foty z niedzieli a na nich... hafty! Hafty mamy teraz wszędzie, nosimy je do wszystkiego i na wszystkim! Ja się cieszę, lubię kolorowe, szalone i niebanalne ubrania. Kurta jest fajna, booo - bo była tania, pewnie na kupno takiej w sklepie nie zdecydowałabym się ze względu na to, że dużo osób ma podobną a trendy tego typu szybko uciekają, a mi niestety szybko nudzą się takie ubrania :x  Pod kurtką mam basic'ową koszulkę Tommiego w serek, takie koszulki są moimi ulubionymi,(jest również z SH, VIVE PROFIT). Spodnie to zwykłe jeansy, ale powiem Wam, że ostatnio chętniej noszę zwykłe jeansy już bez dziur! Buty - Puma, doskonale znane! 
Zapraszam ! 













 Kurtka - SH (VIVE PROFIT)
Spodnie - SH
T-shirt - Tommy Hilfiger - SH (VIVE PROFIT)
Buty - Puma 


Dzięki za każdą wizytę tutaj !

19 komentarzy:

  1. Świetne buciki <3 bardzo ładnie jest Ci w czapce z daszkiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne, a kurteczka REWELACJA! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie wyglądasz:) kurteczka boska:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz:D
    Stylizacja bardzo ładna :D Kurteczka idealna :)

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale faaajny zestaw! Bardzo podoba mi się moro czapa i buty :)
    PS. Kochana, dodaj sobie na stronę gadżet obserwatorów, bo nie mogę Cię teraz obserwować:/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. czadowa jest ta parka! Ale zachwycam się całością - wyglądasz mega ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny outfit!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    martini-ty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja uwielbiam zestawy z SH! :) u wiel biam!!! :) wyglądasz świetnie, wszystko w trendach a na dodatek zapewne za niskie pieniądze :)
    dodaję do obserwowanych, zachęciłaś mnie do dalszego śledzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dokładnie dlatego tez nie zdecydowałam sie na kupno tej kurteczki, zanim by mi doszła to juz by wychodziła z mody, a podobała mi sie juz od jakiegos czasu, wiec - szczesciara jestes powtorze kolejny raz :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw! W second handach można znaleźć naprawdę niezwykłe perełki... Gratuluję łowów. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne rzeczy znajdujesz w sh, zazdroo max :D

    http://kaayen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie zestawy :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/06/letnia-stylizacja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. 52 years old Administrative Officer Tessa Simon, hailing from Oromocto enjoys watching movies like Iron Eagle IV and Kayaking. Took a trip to Monastery and Site of the Escurial and drives a Alfa Romeo 8C 2300 Castagna Drop Head Coupe. sprawdz ta strone internetowa

    OdpowiedzUsuń