piątek, 19 maja 2017

SH - ZARA - Silver Jeans!


Hej, dzisiaj przychodzę w spodniach, których kiedyś za żadne skarby bym nie założyła... ( kobieta zmienną jest) na początku miałam mieszane uczucia i jedyny pomysł jaki miałam z czym je nosić to zwykły biały T-shirt, ale jak na mnie to trochę... za nudno! Poleżały chwile w szafie i przyszedł ich dzień, albo sezon, bo przecież żółty, fuksja i srebro to kolory tego lata! Założyłam do nich dłuższą, luźną, koszulkę i moje ostatnio ukochane buty z wyższą platformą, które teraz również  są gorące!
Zapraszam ! 












Spodnie - SH - Zara
T-shirt - Calvin Klein 
Buty - Calvin Klein
Torba - SH - Armani Jenas

12 komentarzy:

  1. Karola swietnie wyglądasz! Spodnie są genialne a w zestawieniu z koszulką cały look jest bardzo interesujący 😍🔝👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska stylówa i świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I właśnie za to uwielbikam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- kochana jesteś doskonałym tego przykładem :)
    te portaski są boskie - a metaliczny kolor wiedzie prym w tym sezonie, więc bardzo dobrze, że w koncu przestały zbierać kurz w szafie i w koncu je wyciągnęłaś :)
    super zestaw, jak najbardziej moje klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Świetne spodnie i koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega look! Te spodnie wyglądają na Tobie obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. masz genialne spodnie;) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie wykazałaś się dużą odwagą jeślic hodzi o spodnie ale muszę przyznać, że wyszło bardzo stylowo i mi się podoba ! super to wykombinowałas

    OdpowiedzUsuń
  8. amazing post dear :)
    have a nice week :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  9. Great pictures dear, I'm in love ^_^
    I'm now following you, how about follow for follow? :)
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama bym szalała w takich spodniach! Choć co prawda do jakiegos czasu nie bylam przekonana do skorzanych ale sie zmogłam! :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie przyciągają wzrok! :)

    OdpowiedzUsuń