sobota, 3 września 2016

SH - TOUS backpack


Hej ! Jestem ! Dzisiaj przychodzę ze swoją najświeższą zdobyczą lumpeksową ! Mianowicie jest to plecak TOUS !! Nie wiem jak Wam, ale mi się bardzo podoba! Głównie dlatego, że kosztował 16 zł, haha, żartuje! To znaczy ... kosztował tyle, ale podoba mi się bo jest piękny, praktyczny, wygodny, totalnie w moim stylu i dlatego, że kosztował właśnie tyle :D Dziś mam na sobie sukienkę z SH - TOPSHOP (28zł) i błękitne superstary :) Zapraszam ! 
Ps. Lubicie moje znaleziska z sh, czy wolelibyście coś innego ? : >







Dziękuje !

8 komentarzy:

  1. kochamy Twoje znaleziska ! chcemy je ogladac i to czescie hehe :) piękny plecaczek, zazdro jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w którym sh dorwalas pleacak? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super!
    u mnie w mieście (Zielona Góra) nie ma takich zdobyczy :(

    OdpowiedzUsuń