niedziela, 14 lutego 2016

Walentynkowy Mikołaj !

Cześć dziewczyny ! Dzisiaj walentynki ! Nigdy nie obchodziłam jakoś szczególnie tego święta ale w tym roku chciałam przedstawić Wam Mikołaja ! Czekał na mnie w samochodzie po pracy i na jego widok na przednim siedzeniu w pierwszym momencie dostałam ataku ale jak rozpoznałam ze nie jest to przestępca, bardzo się ucieszyłam !
Dzisiaj fotki z mojej "randki",przed praca :D
Koszulka która mam na sobie jest firmy ASOS i była to długa sukienka do ziemi ale bardziej widziała mi się jako koszulka,kosztowała 1 zł. Spódniczka także jest z sh, firmy H&M Divided, krata w tym kolorze jest teraz bardzo ceniona! ;) Na nogach mam swoje czarne kozaczki ze sklepu eobuwie.pl!
 Zapraszam na kilka zdjęć i co najważniejsze ... szalonego Walentego !














S <3

8 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! :) Udanych Walentynek!
    Aa, skąd płaszczyk ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej ale urocze
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, koszulka jest genialna!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytałaś czego używam więc hybrydy semilac lub żele dolce nails (tanie, ale jestem z nich mega zadowolona) wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci w kapeluszu :) A płaszczyk genialny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękny post :D fajne rzeczy upolowalaś w sh :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń