wtorek, 7 czerwca 2016

White lace

Hej ! Ostatnio bardzo podobają mi się białe koronkowe bluzki , najlepiej z falbankami ale takiej jeszcze nie odnalazłam ! Moja z dziś jest z sh kupiona za 13 zł. Na sobie mam też Vansy i jeansy z Only. Okulary kupione w TK Maxx, firmy Timberland, bardzo lubię kupować tam okulary w fajnych cenach! Zapraszam !

PS. Ostatnio udało mi się znaleźć na szmatkach bardzo ładna kurtkę bomber w kwiaty za 18 zł, mam nadzieję że szybko Wam ją pokaże !










Dziękuję!  


4 komentarze:

  1. Pierścionek i buciki wpadły mi w oko :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne tlo ;) Uwielbiam koronke, a z jeansem tworzy zawsze idealny duet!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny pierścionek i torebka!!! :D

    MNQ

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz:) śliczną masz bluzkę;)

    OdpowiedzUsuń