piątek, 5 sierpnia 2016

Levi's !


Hej ! Dzisiaj zrobiliśmy szybko zdjęcia, niestety nie przypadły mi do gustu, ale nie o to tu choooodzi ! Chodzi o to, że moze Wam się spodoba ! Na sobie miałam dziś koszulkę Levi's ostatnio są bardzo popularne, ja kupiłam swoją na Zalando, jeśli szukacie podobnej ! Trampki Converse od zawsze bardzo lubie, mam pare par z sh a akurat te kupiłam na jesiennych wyprzedażach również na Zalando, ups :)) Chociaż mam rozmiar 38 te skórzane są jakieś olbrzymki i polecam kupować mniejsze ! Spódniczka pochodzi z lumpka, kupiona za 8 zł, lubię duże koszulki, jeansy i wygodne kiecki więc jak najbardziej to mój stylik ! 

Zapraszam ! 






 DZIĘKUJE !!! 

5 komentarzy:

  1. Zdjęcia są prześwietne. Nie wiem co Ci się w nich nie podoba? :D Stylizacja jest super. To jest to co uwielbiam w modzie - minimalizm. Główne skrzypce gra kolorek spódnicy i nadruki. A fanem conversów jestem odkąd pamiętam, więc nie mogę się oprzeć tej stylizacji :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia są piekne co Ty gadasz! a outfit jeszcze lepszy, uwielbiam taki styl! pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są super, nie masz powodu aby być z nich niezadowolona :) mega podoba mi sie ten tshirt Levi'sa! :)

    OdpowiedzUsuń