sobota, 7 kwietnia 2018

PRACOVNIA BY MADDIE!



Cześć! Nie było mnie miliard lat bo nie było słońca! Teraz jestem ja, słońce i moja nowa sukienka!! Sukienka pochodzi ze sklepu PRACOVNIA BY MADDIE, a wszystkie ubrania szyje piękna, i zdolna kobieta! Ponieważ bardzo często rano brakuje mi czasu, znalazłam sukienkę która pasuje do wszystkiego, jest świetnie skrojona, zrobiona z dbałością o szczegóły, prosta i wygodna, taka jak lubię! Koniecznie odwiedźcie PRACOVNIA BY MADDIE! Sukienka jest także w pięknym, wiosennym, miodowym i morskim kolorze! A ja niedługo przychodzę z kolejnymi nowościami! Plecak to także dzieło Madzi z PRACOVNI!















SUKIENKA - PRACOVNIA
PLECAK - PRACOVNIA 
CZAPKA - ADIDAS- ZALANDO
BUTY - NIKE - SH

6 komentarzy:

  1. podoba mi się! a pierwsze zdjęcie jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look, bardzo fajne połaczenie

    Miłego weekendu!!
    Zapraszam do siebie, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja piękna świetnie wyglądasz
    ❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Mega stylówka! Rajstopki do takiej stylówki - konkret! <3<3

    OdpowiedzUsuń